En/flera bilder som gör dig glad ♥

 

Det finns sååååååååååååååå många men jag valde ut tio stycken..! :) ♥

Bild 1. fina Fanny och lillla jag i somras! :3
Bild 2. Magda, Fanny och jag för några veckor sedan! :3
Bild 3. Fanny och jag igen i sommras! :3
Bild 4. Magda och jag i julas när vi bakade pepparkakor! :3
Bild 5. Sommaravslutningen i sjuan! :3
Bild 6. jag i Chamonix för ett år sedan ungefär! :3
Bild 7. Fanny,Anja,Astrid,Frida,Challe och jag på Fannys fest i Oktober! :3
Bild 8. Oscar och jag efter någon träning när jag var ca 6 år och han 4! :3
Bild 9. Oscar och jag har varit påskakärring och påskagubbe någon gång i 7 eller 8 års åldern! :3
Bild 10. Mitt gammla lag (Hossmo)i Runsten(på Öland) på ett träningsläger! :3


Postat av: Lotta

Sv: Jaa, hihi :) Allt bra med dig idag?? =)

2012-02-15 @ 10:30:41
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback