Love is evol, spell it backwords and I'll show you!

Innan jag berättar om min grymma helg så vill jag bara säga att jag älskar Eminem! Han är sjukt bra, hans låtar är grymma och hans film är en av mina favoritfilmer!

Helgen; fredagen var underbar, Magda var här till kl.2 och vi hade så jäkla kul! Älskar henne nåt enormt och vi kommer steeeka sönder i Österrike! ❤

Lördagen spelade jag match med b-laget. Förlust men jag var glad endå! Kvällen spenderades hos Amanda, det var najsnajs!

Söndag; Idag blev jag väckt vid tjugo i två... Det var skönt att sova ut! Sen drog jag till Gröndal för att spela match mot Räppe. Det gick bra och vi vann med 2-0. Jag fick en boll i ansiktet och fick en stor fläskläpp och en svullen näsa men jag är glad endå! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback