Veckans top 5!

Idag har jag varit och hälsat på min mormor på sjukhuset! ♥ Sen drog jag,Magda,Ellen,Ronja,Dolores och Karin till stan för att köpa lite Halloweensaker till spörundan på fritidsgården!!! Ska bli så kul att skrämma småungar! :D
Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Här kommer veckans top 5 enligt mig :)

Veckans top 5!
På plats 5 kommer denna veckan Good feeling med Flo Rida
På plats 4 kom denna veckan Titanium med David Guetta,Sia
På plats 3 kom denna veckan Without you med David Guetta feat.Usher
På plats 2 kom denna veckan När jag går ner med Norlie & KKV
Och så på plats 1 kom denna veckan Stereo Hearts (feat.Adam Levine) med Gym Class Heroes

Dessa låtar tycker jag absolut att ni ska ta och lyssna på om ni inte redan har gjort det! :)


Kram Emma ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback