This is how i do my work...

Tjenare!
Efter att ha varit och kollat på Vasaloppet och efter att jag hade testat att köra traktor+kran hos farmor och farfar begav vi oss hemåt för en träning :D
Efter träningen drog jag till fanny nån timme, vi hade riktigt kul! :3
Nyss spelade jag,pappa och Oscar dart och nu e det dax att sooooova!
Imorgon skippar jag skolan för att döma fair play cup.ska bli kul! :P (det är skolfotboll inomhus)
Godnatt, sov gott och dröm sött!
Och juste, jag är inte blond längre, jag har färgat håret brunt ;D

Kram Emma


Postat av: Emilia

sv: Kul att vi vill va med!!!

meddelar längre fram i veckan när vinnaren är korad:)



Ha en super kväll så länge KRAAAM

<3<3<3

2012-03-05 @ 19:04:33
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Challe

LÄGG UPP BILD MÄNNISKA! ;)

2012-03-05 @ 19:30:50
Postat av: Challe

btw, samma här! ;D

2012-03-05 @ 19:31:12

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback