Vem fångar oss nu? Vem är målvakt? ♥

Dag 01-Presentation av mig själv

Jag heter Emma . Jag är född den 25:e i 1:a. Jag är 14 år. Jag har ett syskon som heter Oscar. Och ja även fast vi har olika efternamn så är vi helsyskon/riktiga syskon. Min mamma heter Ulrika och min pappa heter Urban. Mamma och pappa är separerade och har varit det sen jag var 4 år tror jag. Jag har inte koll på det längre. Pappa bor i hus och mamma i lägenhet.
Jag går i skolan och på fritiden spelar jag helst fotboll,är med kompisar,lyssnar på musik,sjunger eller fotar.Jag älskar att åka skidor!Speciellt slalom. Jag har åkt sen jag var tre. Jag älskar också snö och att åka på resor!
Jag har spelat fotboll sedan jag var 5 och jag tror att jag aldrig komer att tröttna! Hmm, vad skriver man mer? Just det min lillebror är två år yngre än mig alltså 12. men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så om ni har några frågor så är det bara att ställa dem! :P
Hittade tyvärr ingen bild på mamma! :(

Pappa ♥

Magda ♥

Mormor ♥

Oscar ♥

Fanny ♥


Postat av: Fanny

Sv: ja med mig är allt bra!

Själv?

Kram

2011-11-25 @ 15:59:59
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback