Jag hoppas att ditt liv blir till vatten! ♥

Hej alla godingar!
Igår var jag på konfa. Det var oxå som vanligt och efter konfan drog jag, Fanny , Pappa och Oscar till Harrys och åt gott och kollade Barca-Milan. Bra match med händelser. Barca vann med 3-2. Jag hade sjukt kul! Vägen hem var bäst, pappa körde jätte krokigt och Fanny skrek som bara den! xD Tack för igår! ( Bild på Fanny finns nedan fast inte från igår ) 
Nu kom jag nyss hem från en helt underbar träning på Gasten! :D Lagom kallt, det blåste lagom, härliga tjejer och en riktigt bra träning! :)
Idag i skolan var det som vanligt. Och nu ska jag plugga, plugga, plugga! -.- Jag har prov imorgon i NO... och har inte tränat något... ajajajaj! :S aja det ska nog gå  :P
Pappa är på möte så Oscar och jag är ensamma hemma. Hmm, undrar hur detta kommer sluta.Men nu ska jag äta och sen dusha! Så hejdå sålänge! :3



Kram Emma ♥


Postat av: emelie andersson

sv: okej :)

det gick bra :)

2011-11-24 @ 19:20:08
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: Lineost

Vad tränar du? :)

2011-11-24 @ 21:16:21
URL: http://Lineost.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback