Det bor en ängel i mitt rum! ♥

Hej
Nu kom jag hem ifrån skolan. jag fick sluta halv 2 istället för halv fyra!! Sååå skönt! Härlig dag!
Första lektionen :  Hemkunskap med hamburgare! :)
Andra lektionen :  Svenska med läsning! :)
Lunch : Potatisgratäng och kyckligfilé! :)
Tredje lektionen :  Spanska med film! :)
Fjärde lektionen :  Litet prov som vi fick sluta efter! :)
Hoppas att fler fredagar blir lika bra! :P

Nu har jag iallafall kommit hem och just nu bloggar jag, kollar facebook och lyssnar på musik! :D
När pappa och Oscar kommer hem ska vi som sagt till mormor och hjälpa henne att flytta. Efter det blir det Pizza och chill! Får se om jag kanske ska ta och träffa Magda.

Kram Emma ♥


Postat av: Alexandra

allt bra?:)

2011-11-25 @ 15:14:31
URL: http://alexandraisabellas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback