Best thing I never had!♥

Hej nu är jag tillbaka efter att ha varit hos Fanny och på Fritidsgården! :)
Jag har ätit och nu sitter jag vid datorn och svarar på kommentarer :D
Hejdå så länge! ♥

varför är killar så ofattbart korkade ibland
? tar en för givet, dissar en när dom har lust, tar tillbaka en när dom vill ha en, kastar iväg en när dom tröttnat.
varför ska killar dömma utseende efter utseende på varenda tjej? varför ska vi tjejer stå och vicka på rumpan och pusha upp brösten på något p12 disco för att killar ska välja en? killarna ska välja oss. vi ska bara stå där och låtsas att vi är speciella för någon kåt kille kommer och vill ha ett strul. varför lägger tjejer upp halvnakna bilder eller poserande bilder som är för vågade för att få uppmärksamhet?
varför kan killar ligga med en massa tjejer och få grattis-handslag medan vi tjejer blir kallad hora? varför får killar byta tjejer som om dom bytte kläder medan vi inte alls få byta innan vi får stämpeln PLAYER i pannan?
varför ska ens liv kretsa så jävla mycker runt killar? killar hit och killar dit. man ska vara smal, ha stora bröst, ha snygg rumpa, ha snyggt ansikte, vara rätt tystlåten och något att skryta om inför sina kompisar. jag blir så jävla äcklad när jag tänker på det. varför får killar skrika att man har PMS om man höjer rösten till dom? varför kan killar skrika att vi hör hemma i köket eller att vi passar bäst i sängen? att vi är någon jävla hora eller slampa?
folk som skriker så är så jävla patetiska. jag är tjej. men jag är fan inget objekt för det. jag tycker inte det är okej när folk skriker att man är störd för man har pms eller att man är en hora eller att man passar bäst i köket. jag tycker det är respektlöst. jag tycker det är sorgligt när man läser bloggar där tjejer blivit uttnyttjade av killar, när killar få utbrott när man inte vill ha sex eller något sånt.
tyvärr killar, men vi tjejer är inget jävla sexobjekt ni kan leka med. och vi gillar inte att bli kallad hora och sånt. tyvärr, ni ser inte starkare och coolare ut när ni skriker sånt shit. inte ens på fyllan. det man säger på fyllan kan man lika gärna säga när man är nykter. ta inte det som någon patetisk ursäkt.
och att bli dömd efter sitt utseende av en kille är så idiotiskt så det går inte. man är vacker som är och inget kan ändra på det.
kom ihåg: "skryt inte om att många vill ha dig, billigare varor får många köpare"
ta aldrig åt dig av vad någon kille eller tjej tycker och tänker om hur du ser ut. känn dig inte pressad att stå och visa halva brösten för att få en kommentar på en bild på facebook. lev ditt liv med dina kompisar och stå upp för den du är! alla är vackra på sitt sätt. killar dömmer mest bara på ytan

Erkänn att detta stämmer :P

Kram Emma ♥

Postat av: emelie andersson

sv: jobba, du då? :)

2011-11-21 @ 21:38:50
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sv: på ett boende :)

åh skolan :(

2011-11-21 @ 22:17:47
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: elin

haha, ja det stämmer

2011-11-22 @ 11:53:16
URL: http://amandaaelin.blogg.se/
Postat av: MADDES

Bra skrivet tjejen för det är helt sjukt hur det är

2011-11-22 @ 13:41:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback